Emaitzak: 3

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
juego de ejercicios «E», juego simbólico «S», juego de armar (de construcción) «A», y juego de reglas «R». “E” ariketa-jolasa, “S” jolas sinbolikoa, “A” ahokatzeko jolasa (eraikuntzakoa) eta “R” arauzko jolasa.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hasta ahora puede que se haya hecho demasiado hincapié en la relación existente entre juego de reglas y desarrollo socio-afectivo, pero nada más lejos de la realidad el creer que este tipo de juegos no implican otros factores del desarrollo en el niño. Orain arte, beharbada gehiegi azpimarratu da arauzko jolasaren eta garapen sozioafektiboaren arteko erlazioa, baina oker gaude jolas-mota horretan haurraren garapeneko beste faktorerik sartzen ez delakoan bagaude.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Será conveniente la ayuda adecuada de los educadores y la utilización de objetos y juguetes que favorezcan la imaginación y la creatividad y que preparen al niño para el próximo estadio, donde el juego de reglas supondrá un avance enorme en cuanto a compartir o cooperar se trate. Komeni da hezitzaileen laguntza izatea eta irudimena eta sormena bultzatzen dituzten objektuak eta jostailuak erabiltzea, haurra hurrengo etaparako presta dezaten; izan ere, etapa horretan, arauzko jolasak oso aurrerapauso handia ekarriko baitu konpartitzeari edo elkarlanean aritzeari dagokionez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa